سلام خانوما این سونوگرافی مشکلی نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

حموم اب داغ و گرم نرو چیزایی ک رحمت رو گرم میکنه نخور وسایل سنگین برندار کار سنگین هم نکن کلا برو دکترت نشون بده سونوت رو اگه هم لکه بینی یا خون ریزی داشتی ب دکترت بگو برات شیاف پروژسترون میده هر شب مقعدی یکی باید استفاده کنی ک جای جنین سفت تر بشه و از سقط جلوگیری کنه

فقط هماتوم، باید چند هفته بعد برای کنترل بری

همه چی خوبه هماتوم داری که اوایل بارداری طبیعیه سعی کن استراحت کنی تا از بین بره

عزیزم جنین خوبه هفته ات هم ۶ هفته و ۶ روزی ولی هماتوم داری باید رعایت کنی استراحت کنی هماتومت یکم بیشتره اگه استراحت نکنی ب لکه بینی و خون ریزی میفتی

نه عزیزم قلبش تشکیل شده اوکیه فقط یه کوچولو هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوروش 👑تودلی❤️ مامان کوروش 👑تودلی❤️ هفته دهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری