سلام داخل این سونوگرافی مشکلی گفته شده یا نه اوکی هست همه‌چیز ؟

تصویر
۸ پاسخ

تشکیل شده قلب هم نوشته داره

وقتی نوشته FHR یعنی ضربان قلب داره

اون زمان که رفتم نمی دونستم شاید زود باشه طبق نوشته کتاب ریحانه بهشتی که گفته شده بود ماه اول ماه تشکیل قلب هست منم رفتم بعد ازش پرسیدم اینکه می گن ماه اول قلبش تشکیل شده ؛ الان تشکیل شده بود ؟ مشکلی چیزی نبود ؟ گفت نه هیچ مشکلی نیست همه چی خوبه قلبش تشکیل شده

حالا باید پیگیر باشم متخصص اومد مجددا برم خیالم راحت بشه 🤦‍♀️

خوبه عزیزم

عزیزم وقتی کیسه زرده باشه صد در صد قلب تشکیل میشه سن بارداریت هنوز کمه شاید لقاح دیر گرفته

دوهفته دیگه مجدد سونو واژینال بده

اوکیه عزیزم

گفت دوهفته دیگه تکرار کن؟الان گفت جنین و یلوساک هست؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرن/لیانا مامان آرن/لیانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته سی‌ام بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری