بچه ها تو سونوگرافی عدد NB شده ۱.۶۰ اوکی هست؟؟؟

۴ پاسخ

نرماله

اره خوبه

من ۱.۵۹ بودم

عالی

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان انسی مامان انسی هفته بیست‌وهشتم بارداری