بچه ها عدد nt اگه 1.55 باشه یعنی چی خوبه ‍؟

بارداری سونوگرافی

۴ پاسخ

زیر ۳ خوبه عزیزم

اره خوبه

بلی تو رنج نرمالید
بالای ۳ مشکوکه

پایین دو خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری