۱۲ پاسخ

سلام عزیزم
من عدد nt مشابه شما هستم خیلی میترسم😭
الان بچه سالمه خداروشکر؟

نفس جان جواب بده

زیر سه اوکیه چرا گریه میکنی

نه عزیزم کی گفته بخدا این سنوها چرت و پرتن کلا

بیشتر برای جنین دختر بالای به نظر من ولی چیزی نیس ازمایش سلفری بده مشکلی نداره

عزیزم اصلا نگران نباش یکی ازقل های من 2/54بودش ازم آزمایش cvsگرفتن خداروشکر سالم بودن انشالله که چیزی نمیشه امیدت به خدا باشه❤️❤️❤️

عزیزم نگران نباش زیاد بالا نیست حالا بزار جوتب آزمایش هم بیاد بعد مشخص میشه اگر ریسکی باشه سلفری میدی ولی نگران نباش من خیلی هارو دیدم با این عدد انتی آرمایششون خوب بوده

چون تو گهواره ای اینطوری میکنی. دوست من ۲/۴ بود آزمایشش خوب بود دکتر هیچی نگفت خودشم اصن نمیدونست باید چند باشه حالا اگه ما بودیم کلی غصه الکی میخوردیم

عددش تو ازمایش هست یا سونو؟

نه تا زیر سه بچه ها سالمن معمولا

مگه معمولش باید چند باشه
من تاحالا دقت نکردم

امینوسنتز بدی باید

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان انسی مامان انسی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی