سلام خانوما خورش هویج مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

آب هویج رو میگن احتیاط کنید

ویتامین a نباید زیاد باشه
با یکی دو قاشق خورشت هویج هیچی نمیشه بخور خودتو اذیت نکن

من که هویج خیلی دوست دارم و میخورم

من هرنمنه نظرینن گشسه یمیشم😅😂هیساد دااولمیب

نه چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هجدهم بارداری