آزمایشی منفی😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

میشه. درخواست بده

دقیقا منم همینجوری شدم🥲🥲🥲

منم دیروز زدم بی بیپری روز زدم همشون هاله داشت رفتم بی بی چک زدم منفی شد

خدایش خیلی سخته منم فک میکردم باردارم ازمایش دادم منفی بود😐

اره تا این ماه صبر میکنم

خودمم فردا موعدمه یه هفته اگه گزشت نشدی برو ازمایش

الهی عزیزم منم ازمایش دادم منفی بود تازه بی بی من پررنگم بود توکلت بخدا باشه نمران نباش

توکل به خدا عزیزم ناراحت نباشه به وقتش میده

منم منفی🫠

ایشالا این بار میری ازمایش میدی به حق غریب اقا امام رضا یه نی نی سالم بهت میده میای خبرشو میدی خواهرم🫶🏻

دو روز

این عددش3.5

بی بی نزده بودین؟
هاله داشت؟ شاید زود بوده

عددش چند بود

سوال های مرتبط

مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مهین عطشانی مهین عطشانی قصد بارداری
چشم انتظارNiNi چشم انتظارNiNi قصد بارداری
ترنم ترنم قصد بارداری