قطره اینفاکول رو‌چجوری بدم ؟؟

۴ پاسخ

خانما این قطره رو دادم بچه اسهال شده دوروزه میدم چ کنم

دستور عمل خودش نوشته روزی ی قطره چکان

رو خودش قطره چکون داره تا خط اول ۰/۵

بنظرم اصلا نده چون یه دارویی هست که سیب سلامت نداره و حتی تو سیسمونی فروشیا هم میفروشن

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان آرن و تودلی مامان آرن و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣ارتین🐣 مامان 🐣ارتین🐣 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری