۱۰ پاسخ

والا من میخاستم سقط کنم اینقد زعفرون دم کردم خوردم هیچ اتفاقی نیفتاد

اره در حد یه پیاله هیچ عیبی نداره هرچیزی به اندازه

گریه کن

نمیدونم چرا بعضی ها واقعا میگن بخور عیبی نداره بابا خب بدن با بدن فرق داره اگه دیدی باهمون یه قاشق چیزی شد ادم تا اخر عمر عذاب وجدان میگیره که چه کاریه خب جلو شکمتون بگیرین بچه گناه داره بخصوص سه ماه اول البته کسایی که راحت حامله بشن سخت نمیگیرن ولی برای ما که به سختی حامله شدیم هیچ ریسکی ادم نباید بکنه خب

1.2تا قاشق بخور بخاطر دل کشی

بپز بخور عزیزم ولی کم زعفرون بریز زعفرون توی غذا تاثیر نداره

نه زعفرون نریز بجاش از رنگ شیرینی بزار

قدیم کی انقد گیر میدادن همه کار میکردن همخدچی میخوردن

شعله زرد توش زعفرون داره نخور

ن بده شیر برنج درست کن بجاش بخور شله زرد نمیشه مگه درست کنی بدون زعفرون که جالب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣🐣🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣🐣🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری