خانما چ‌حالتایی مجازیم گ بخابیم؟

۶ پاسخ

کم مونده پهلوهام زخم شه

چپ و راست

من از دکترم هفته پیش پرسیدم گفت هرطور راحتی بخواب به پشت هم مشکلی نداره گفتم پس اینهمه میگن ب پهلو
گفت ماه هشتم نهم به پهلو باید بخوابی خودتو اذیت نکن
باز شما هم از دکتر خودتون بپرسید

چپ و راست
که چپ خیلی بهتره برای خونرسانی به جنین

پهلوچپ و راست،درحد یک دقیقه تخت پشت

پهلو راست پهلو چپ😂🤌🏾

سوال های مرتبط

مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی