خانوما شما هم وقتی یبوست و نفخ دارید دل درد میگیرید؟

۴ پاسخ

آره عزیزم من زیرشکمم درد میگیره

بله عزیزم من یکمی نبات میخورم دلدردم برطرف میشه
واسه یبوست انجیر خشک هم بخورید خیلی خوبه

اره
البته من يبوست نيستم بخاطر منيزيوم و شياف كلا اسهالم

بله عزیزم خیلی بد دل‌پیچه دارم انگار

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ~یاسین و تودلی~ مامان ~یاسین و تودلی~ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری