واااای بچم بی شیر خشک و پوشاک بمونه چی 😭😭

۱۴ پاسخ

شوهر من رفت شیر خشک بگیره نبود همش ازاد بود دونه ۲۵۰ تومان😶

آره واقعا ما شیرخشکی ها😢

دقیقا منم تو همین فکرم😪

گلم ترور بوده ولی اگه ایران جواب بده اونوقت جنگ شروع میشه فردا همه رو بخر ساک جمع کن

توکلتون به خدا باشه خدا خودش هوامون و داره

من که از ترس خابم نمیبره دگه

من شیر خشکم کمه دیونه دارم میشم

ما داریم میبینیم که موشکا دارن شلیک میشن

خدا ب دادمون برسه

منم😭😭😭😭😭😭😭😭

سمت اصفهان و خرم آباد هم دارن میزنن

سمت ما محلاتی زدن

وااای خدایا آینده بچه ها
خدا خودت بدادمون برس
هنوز صدای هواپیما میاد
عاشق شوهرمم گرفت خوابببید

تهرانم زدن انگار

سوال های مرتبط

مامان همتاوهیدا🥰 مامان همتاوهیدا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی