اینم ناهار امروز آروید
عدسی با دال عدس🌱

تصویر
۲ پاسخ

دال عدس
هویج
سیب زمینی
کینوا
پیاز
عصاره قلم
زردچوبه و نمک صورتی خیلی کم و دارچین و زنجبیل یه ذره
و یه نقطه رب گوجه
خیلی خوشمزه و مقویه💪🏻

مگ غذای خودتونو نمیدی ؟

سوال های مرتبط

مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۵ ماهگی