خانما سونوی وزن چند هفتگی رفتید

۱۷ پاسخ

هنو نرفتم

۳۲تا۳۴ هفته

۳۰ هفته رفتم

من ۳۳هفته

من هنوز نرفتم شاید ۳۰ هفته برم

منم ۳۱هفته رفتم

من هنوزنرفتم انشاالله 32هفته میرم

۲۸ـ۳۲

۲۹ هفته تمام
۳۱هفته ۵ روز
۳۳هفته تمام

من 29هفته رفتم

والا من ده بار رفتم😂
دکترم گفت از ۲۶ هفته به بعد هروقت خواستی برو
من همون ۲۶ رفتم
دوباره هفته ۲۸ هم بخاطر دل دردی که داشتم رفتم
یدونه ام برای وزن دکترم ۳۲ هفته نوشت رفتم

من هم ۳۰ رفتم هم ۳۴

30هفته

33
تاهفته34میتونی بری

دکتر گفت ۳۰ هفته برم

بهترین تایم دکتر بمن کفت 30هفته خوبه تا 31هفته

من ۲۷

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی