۷ پاسخ

من تو ۲۷ هفته خونریزی داشتم رفتم بیمارستان نوار قلب گرفتن سونو هم دادم گفتن سالمه خداروشکر ولی جفتم یکم پایین بود شیاف میزارم تا الان ک دکترم گفت الان قطعش کن برو دکتر چک بشه حتما

عزیزم اولا اصلا استرس نگیر
اگه شیاف پروژسترون داری حتما بزار
راه نرو و استراحت کن

عزیزم بهتره بری دکتر لکه بینی توی هر هفته خوب نیس

تو هر هفته لکه بینی نشانه خوب نیس

ن لکه بینی اصلا تو هیچ هفته ای طبیعی نیست

لکه بینیت چه رنگیه

ببخشید لکه اتون چه رنگیه؟ قرمز یا قهوه ای

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری