سلام.خانوما تو هفته ی من کسی لکه بینی داشته؟

۲ پاسخ

نه دکتر نرفتم کلا از موقع غربالگری اول من لکه بینی داشتم واستراحت مطلق بودم هی قطع میشه باز دوباره بعد چن روز دوباره میاد

نباید داشته باشی دکتر رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی