۶ پاسخ

ببخشید سوالم بی ربطه راسته ک صنایع روزدن؟؟ مال دورود

این خوبه مایع درون لگنی میگه . اگه باشه خوب نیست

یعنی لگنت اوکیه

اگه باردار باشی خوبه اینو بنویسن

ینی مشکلی نیس.چیز خوبیه این ک اینو مینویسه

تخمک آزاد نکردی هنوز

سوال های مرتبط

مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری