۸ پاسخ

نه اگه درخواست کنی میگن

ازمایش ۵گانه رو دادی؟تو اون ازمایش نوشتن

چون خودشون چک میکنن گروه خونیو ک اگه منفی باشه امپول مینویسن..

تو ازمایشات قبلیتو چک کن صدرصد نوشته.‌

یعنی کلا نمیدونی گروه خونیت چیه؟؟؟!

نه ..میتونی درخواست بدی ثبت کنن همراش

اگر درخواست شده باشه آره

ن فداتشم جدا مبنویسن

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانِل مامان هانِل ۱ ماهگی
مامان گندم🌾🩷🐣 مامان گندم🌾🩷🐣 ۹ ماهگی