۸ پاسخ

اره خیلی

داغونم کرد شیر نمیخوره لج داره
نمیخابه
خابش سبک شد

نع خداروشکر

نه نشد

نه اصلا

دوماهگی ک یه کاری کرده ک هنوز بچم ریپ میزنه😐😐

آره تا یکی دو روز

ن اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی