دوستان شماها که اقدام میکنین بعدش حالت تهوع دارین

۵ پاسخ

نه. خیر

آره منم همینطوریم بعد از اینکه مایع منی داخل میشه اینطوری میشم تازه احساساتی هم میشم

منم پاه قبل خیلی داشتم این ماه گاهی تو دلم بده ولی باردار نبودم

من بعضی وقتا دارم حطا عق هم میزنم بعضی وقتام نه عزیزم

اگه بگیره اره دیگه حالت تهوع داریم

سوال های مرتبط

مامان دختر وروجکم😍 مامان دختر وروجکم😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری