بچه های که اندومتریوزدارین حالت تهوع هم دارین؟

۳ پاسخ

منم دوماه لاپاراسکوپی کردم اندومتریوزداشتم وخداروشکرخوبم درانتظارباردارشدنم

این اندومتریوز با سونو مشخص میشه؟؟

آره عزیزم منم تهوع میگیرم

سوال های مرتبط