گمرک و تراکتورسازی رو زدن
نمیدونم این چ شانسیه ک بچه هامون باید توی این شلوغی بدنیا بیان
....
خداکنه همچی ختم ب خیر بشه
اصفهانم صدا اومد الان بدجور
تهران که دوروز میزنن تا ۵ صبح صدا انفجار می اومد😭🤲🏼😭خدا خودش رحم کنه
الانم زدم از ترس نشستیم
هر لحظه میزنن
من میترسم😭
نه تورو خدا دیگه نزنن😭😭
مشخص نی
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.