بچه ها تو تبریز چه خبره ؟ بازم زدن ؟

۱۰ پاسخ

گمرک و تراکتورسازی رو زدن

نمیدونم این چ شانسیه ک بچه هامون باید توی این شلوغی بدنیا بیان
....
خداکنه همچی ختم ب خیر بشه

اصفهانم صدا اومد الان بدجور

تهران که دوروز میزنن تا ۵ صبح صدا انفجار می اومد😭🤲🏼😭خدا خودش رحم کنه

الانم زدم از ترس نشستیم

هر لحظه میزنن

من میترسم😭

نه تورو خدا دیگه نزنن😭😭

مشخص نی

نه عزیزم

سوال های مرتبط