خانمها چطورین؟نی نیهاتون خوبن

۴ پاسخ

همسرم سرکاره.الان پیش مامانم اینام ولی در کل از دیشب که این همه سروصدا بود تا الان حالم بده

منم از استرس حالت تهوع دارم زیر دلم میسوزه انگار

من اصلا حالم خوب نیست.هرویذبه شب میریم حالم بدتر میشه.

والا من که از دیروزه یه طرفم درد شدید داره نمیتونم راه برم استرس هم کشتتم

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترکم 🎀 مامان دخترکم 🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری