۴ پاسخ

به نظرم پاشویه کن ، حوله خنک روی پیشونیش بزار

ی چیزی بده بخوره بروقن بده

شیاف بنداز

۳۷ که هنوز تب نیس یکم پاشویه کن میاد پایین استا نده الکی لازم نیس به این دما

سوال های مرتبط

مامان niki مامان niki ۲ سالگی