خانمها بخیه کشیدن درد داره ایتقذر میترسم

۸ پاسخ

ن اصلا حس نمیکنی
من خیلی میترسیدم رفتم کشیدم هیچی نفهمیدم

نبایا کلا زیر دلت حس نمیکنی سره سره هیچی حالیت نمیشه

اصلااااا درد نداره،متوجه نمیشی کشیده یا نه

منکه شوهرم میگه بزا خودم برات بکشمش ولی میترسم😬

انشالله استرسش من کشت از بس فکر میکنم

نه خیلی خوووبه درد نداره فقط استرس داره

نه اصلن

نه بابا اصلا نمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی