۱۰ پاسخ

نه منم خیلی ترس و استرس داشتم اصلا درد نداشت یک حس قلقلک خوبی داشت البته بعدش یکم میسوخت

نه اصلا

اصلا درد مداره حس خوبی داره یهو انگار سبک میشی

سلام نترس من که منتظر بودم دکتر بخیه رو بکشه دیدم نخ بخیه تو دستشه من اصلا نفهمیدمش

نه اصلا

اصلا

من ۱۳ساله هنوز جای بخیم بیحسه
اصلا متوجه نمیشی
برگات میریزه اصلا

ن خیلی راحته پری شب کشیدم

بخیه سزارین؟؟ بی حسه جای برش اصلا درد نداره

اصلااا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان سه تا فسقلی مامان سه تا فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی