نه منم خیلی ترس و استرس داشتم اصلا درد نداشت یک حس قلقلک خوبی داشت البته بعدش یکم میسوخت
نه اصلا
اصلا درد مداره حس خوبی داره یهو انگار سبک میشی
سلام نترس من که منتظر بودم دکتر بخیه رو بکشه دیدم نخ بخیه تو دستشه من اصلا نفهمیدمش
نه اصلا
اصلا
من ۱۳ساله هنوز جای بخیم بیحسه
اصلا متوجه نمیشی
برگات میریزه اصلا
ن خیلی راحته پری شب کشیدم
بخیه سزارین؟؟ بی حسه جای برش اصلا درد نداره
اصلااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.