بخیه کشیدن درد داره؟
من میترسم

۱۱ پاسخ

نه دردی نداره فقط چون الکل میزنن یکم میسوزه بخاطر الکل دیگه هیچ حسی نداره

نه اصلا

حتی نمیفهمی کی کشید

ببین اصلااااااااا نمیفهمی

نه

اصلا درد نداره

فوبیای منم هست🤦🏻‍♀️😅

سزارینی نبودم ولی یه عمل رو شکمم داشتم بخیه شو کشبدم خیلی سوز زد و خون افتاد
نمیدونم چرا اینطوری شد همه میگن درد نداره

ن گلم از من جون دوست تر نیستی ک

اصلا اصلا

اززایمان بدتره یعنی😑😑
ن بابا دردنداره

سوال های مرتبط

مامان سه تا فسقلی مامان سه تا فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی