۹ پاسخ

بخیه کشیدی دردش چطور بود؟🥲

عزیزم شما پروسه ی به اون سختی به اسم زایمان رو پشت سر گذاشتین الان از بخیه کشیدن می‌ترسین کلن یه لحظس دردم نداره

من خودم بخیه مو کشیدم ۱۶ روز از سز گذشت خوام کسیدم فق قلقکت میاد ی خورده اصلا هچ دردی نداره

ن درد ندارع اصلا فقط یکم سوزش حس مکنی

منم فوق العاده میترسیدم ولی اصلااااا درد نداره،اصن حسش نمیکنی،۲ثانیه بیشترم طول نمیکشه کشیدنش

اصلن اصلن درد ندارع نترس عزیزم

اصلا درد نداره منم خیلی استرس داشتم میترسیدم ولی ۱۲روزه رفتم کشیدم اصلا نفهمیدم

نه درد نداره شاید در حد سوزش مثل نیش زدن حشره

اصن حس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان سه تا فسقلی مامان سه تا فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی🥰 مامان تو دلی🥰 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی