۴ پاسخ

برای زایمان طبیعی نیازی به نامه نداری.هرجا دلت خواست میتونی بری حتی بیمارستانی که دکترت نیست

منکه میخام سزارین اختیاری بشم

دکتر ب منم گف ۳۶هفته

۳۶هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی