۳ پاسخ

منم بریچه ولی احتمالا میچرخه تا 38 هفته فرصت دارع

مال من ۲۰هفته بریچ بود ۲۵هفته رفتم سونو سفالیک بود

اره هفته ۳۶ به بعد نسبت به پوزیشنش نامه زایمان میدن

سوال های مرتبط

مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 😘آرتین 😘 مامان 😘آرتین 😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری