۵ پاسخ

من از هفته 16بعدش دیگ اهن نوشت

منم همینایی که مامان تمشک‌میخوره ولی به فروفورت آلرژی دادم و‌اسهال شدم. دکترم کلی تعجب کرده بود.

۱۶هفته الان بجاش ففول میخورم

تا ۱۶ هفته کوالی فول خوردم بعد قطع کردم
دکتر برام مولتی پریناتال و فروفورت و ویتامین دی و امگا۳ نوشت

۱۶هفته کوالی فول قطع کردم
پرگمام میخورم

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری