سلام خانما اسید فولیکو باید چند هفتمون بخوریم ؟

۶ پاسخ

مکمل و قرص اهن رو شروع کنه برات فولیک رو قطع میکنن معمولا

الان شما باید قطع کنی بری دکتر داروهای جدید بده

من تا سه ماهه اول خوردم بعدش دکترم قطعش کرد مکملای دیگه بهم داد

من از اول بارداری تا الان مصرف میکنم

من تا آخر سه ماهه اول خوردم بعدش دکترم قطعش کرد بهم یه قرص آهن داد که تو خودش اسید فولیک داره

از قبل اقدام تا موقع زایمان

سوال های مرتبط

مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری