واقعا چرا میگن دنبه مضره در بارداری؟؟

۴ پاسخ

والله منم کبابی خیلی میخورم

اسهال میگیری

کی گفته؟ الکی گفته😂خیلیم خوب و مقویه
من خودم روغن مصرفی دنبه اس

بخاطر اینکه وزن مادر زیاد میشه میگن نخورین بهتره . دکتر تغذیه بهم گفت

سوال های مرتبط

fairytale fairytale قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته ششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا قصد بارداری
مامان تمام زندگیم🥹🫀 مامان تمام زندگیم🥹🫀 هفته پنجم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری