خانوما لگن رو چطور معاینه میکنن؟؟

۶ پاسخ

با دو انگشت فکر کنم

عه با انگشت معاینه میکنن؟من فک میکردم سونو هست😁
حالا اینکه از معاینه میترسم به کنار 😁
چطور خودشون چندششون نمیشه دست بزنن حتی اگه دستکش پوشیده باشن 😁
من خودم به خودم دست میزنم چندشم میشه بدو بدو میرم دستمو میشورم😁

با انگشت معاینه میشی

دستو میفرستن داخل

سوال منم هست فوبیا معاینه دارم
بعدشم اصلا از چند هفته ب بعد معاینه میکنن

دستو میفرستن داخلت😂

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی