۷ پاسخ

من رفتم یدونه آبمیوه خوردم

بستنی یا شکلات بخور

خب صبر میکردی انومالی میرفتی این سونو گرافی هم خیلی اوکی نیستا ضرر خودشو داره وقتی واجب نیس نری بهتره

اره شیرینی بخور بزار تکون بخوره دیده بشه

واقعا ۱۶ هفته دیگه مشخصه؟؟

بخور، ضرری که نداره

من ۱۴ رفتم معلوم بود و درستم بود،بخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐚𝐳🧸🧿 مامان 𝐀𝐫𝐚𝐳🧸🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🧿🐣 مامان معجزه خدا🧿🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری