۴ پاسخ

اره عزیزم عالیه

خوبه ماشالا
منم صبح سونو دارم

برای من ۱۱۰۲ بود دکتر گفت سه هفته ی دیگه بازم برو سونو

آره ماشالا

سوال های مرتبط

مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری