۷ پاسخ

چرا مقعدی نمیزاری؟بهتره

سه شب دارم میزارم اولی ک گذاشتم درد پریود گرفتم از ترس درش اوردم بعد هر شب دارم میزارم

بمنم گفتن از مقعد باید بزاری

شب بزار که بعدش بخوابی

من نیم ساعت دراز میکشم
سه بار در روز استفاده میکنم

من اون زمان شب میزاشتم و بعدش میخوابیدم اونطوری بهتر جذب میشه

شب بزار تا صب تو واژن باشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته دهم بارداری
مامان میعاد وتودلی مامان میعاد وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری