زدن زدن😑😑😑😑

۱۱ پاسخ

دیگه همینی ک هست نه غصه بخورید نه استرس فایده نداره کاری ک نباید شد...فقط مراقب خودتون باشید

چیزی نزدن الکی هم نزارید چیزی دارن میگیرن هرکس شایعه پخش کنه
بفکر‌ خودتون باشید
چیزی نزارید اینا رو همه رو ایران زد

زدن ولی خیلیهاشو تو هوا زدن

مشهد رو هم زدن

الان ۳روزه همه زدن نزدن

شماها ساک آماده کردین واسه مواقع اضطراری?
چیزی خریدین گذاشتین؟
من هیچکاری نکردم

کجا رو

استرس کشت ما رو

کجا زدن

آره

کجارو

سوال های مرتبط

مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان ماه دونه🎀 مامان ماه دونه🎀 ۱ سالگی
مامان شیما مامان شیما ۹ ماهگی