مشهدو زدن ؟.

۵ پاسخ

بله آسمون هنوز سیاهه

بخدا مشهد خیلی خوبه
ما زائریم وازهرصدای کوچیکی میترسیم چون شهرخودمون هرروز صدای جنگنده وانفجارهای مهیب میاد
ان شاءالله که همه ی شهرها امن وامان باشند

اره منم شنیدم

من خيلي صدا شنيدم. ما اطراف حرميم. شما كجاييد؟

یه صدای خیلی بدی اومد نفهمیدم چی بود

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🥰 مامان قند عسل🥰 ۸ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۸ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی