مطالعه کنید حتما🙏🏻❤️

تصویر
۶ پاسخ

میگن مشهدو زدن راسته یا نه

بعضی چیزا دست ما نیس ماهم نقشی توش نداریم بخدا توکل کنیم و دعا کنیم برا سرافرازی کشورمون

😮‍💨😮‍💨😮‍💨

هی

فقط خییییییلی اوضاع خرابه خراب تراز اونی ک بهمون تو اخبار نشون میدن

اینم از شانس مایه🥲😂

سوال های مرتبط

مامان ساواش مامان ساواش ۷ ماهگی
مامان 💙🧸𝑵𝒐𝒚𝒂𝒏 مامان 💙🧸𝑵𝒐𝒚𝒂𝒏 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری