۸ پاسخ

برا من ۵تمومی نداشت

من ۵و۶ خوب بود زود گذشت
فعلن تو ۷ماهم 😂

پس مثل فروردینه که نمی‌گذره اندازه یه ساله😅 خدا خودش کمکمون کنه

واااااای ماه ۷ نمیگذره. من الان حس میکنم سه ماهه که توی ۷ ماهم😢

6عالی بود، وارد ماه 7ک میشی انگار ادم با کله میره تو چاله نمیتونه بیاد بیرون

واسه من ک ماه ۶ زود گذشت
انشالله ۷ و ۸ ۹ هم بسلامتی زود بگذره🤩

واسه من ۶یکم دیر گذشت ولی ۷خوبه

نخیر ۷۷۷ نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری