برا من ۵تمومی نداشت
من ۵و۶ خوب بود زود گذشت
فعلن تو ۷ماهم 😂
پس مثل فروردینه که نمیگذره اندازه یه ساله😅 خدا خودش کمکمون کنه
واااااای ماه ۷ نمیگذره. من الان حس میکنم سه ماهه که توی ۷ ماهم😢
6عالی بود، وارد ماه 7ک میشی انگار ادم با کله میره تو چاله نمیتونه بیاد بیرون
واسه من ک ماه ۶ زود گذشت
انشالله ۷ و ۸ ۹ هم بسلامتی زود بگذره🤩
واسه من ۶یکم دیر گذشت ولی ۷خوبه
نخیر ۷۷۷ نمیگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.