۶ پاسخ

من اون هفته کامل نشستم خوردم نصف مغز بناگوش

منم.

منم تو عمرم نتونستم بخورم ولی هوس کردم الان🤣

اره منمممم م اصا دوس ندارم ولی الان ی تایپک دیدم دلم خواست

جدی؟
من چرادوس ندارم پس
اصن ویار ندارم چرا☹️

هوس میکنی میتونی بخوری ولی سعی کن کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی