۳ پاسخ

من زدم این ماه واسه اولین بار ولی منفی شد و پ شدم فردا دوباره میخام برم دکتر واسم بنویسه قرص و امپول

من زدم استراحت مطلق هم شدم و بعدش متاسفانه سقط شد

من با ازادسازی باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد