۷ پاسخ

من ۳۷بودم زاییدم 😂کیسه ابم پاره شد وطبیعی زایمان کردم .

من خیلی خودشو سفت میکنه و زیر دلم سنگینی حس میکنم نفسم بالا نمیاد

کم شده

مال منم خودشو خیلی سفت میکنه..تکوناشم نسبت ب قبل کمترشده

کم شده

منم شکمم خیلی سفته تکون هم خیلی کم میخوره

من خیلی سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد