تب ۳۶.۹ بالاعه؟

زایمان

۶ پاسخ

۳۷ونیم به بالا تب حساب میشه

ن گلم37.5تازه میره بالا

۳۷/۵ب بالا تب

ن نرمال

نه تب نیست اصلا

نه عزیزم نرماله

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۶ ماهگی
مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی