۹ پاسخ

منم محلی میخورم

من محلی میخورم 😋😶

پاستوریزه

من محلی می‌خوردم چون چرب تره و آب قاطیش نیس و مواد نگهدارنده نداره خدا روشکر دوتا دختر صحیح و سالم دارم

محلی افراد عادی هم جدیدا میگن نخورن

پاستوریزه محلی آلوده میگن مواد نگهدارنده نداره

پاستوریزه

شیر محلی

پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری