تب کردم سرما خوردم چکار کنم

۳ پاسخ

مایعات زیاد بخور
سوپ درس کن
میوه پرتقال گیلاس بخور
پاشویه کن.
من چون فاویسمم اجازه قرص، نداشتم با اینا خوب شدم

پاشویم انجام بده

استامینوفن ساده مجازی

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری