۴ پاسخ

عزیزم میزنیم له و پهشون می کنیم

منم تنهام با بچه
صدا هم میاد
خودمو بچمو سپردم به خدا دارم تلویزیون میبینم

شما هنوز کمکی شروع نکردید واسه نینیتون

جانم عزیزم

سوال های مرتبط