چرا انقد سونو NT گرونه؟؟؟؟؟😫😫😫😫😫😫😫

۱۵ پاسخ

یاخدا بااین قیمت چخبرههههه

آنومالی از اون گرون تر

سلام دوستان چرا من ت این ماه خرداد دوبار پریود میشم اولش دوم خرداد شدم الانم وقت نماز عشا دوباره پریود شدم 27

من یک سونو معمولی برا ضربان قلب جنین رفتم ۶۰۰

اخه من ۱۷ این ماه نشدم و چند ماهه ۱۵ ۱۷ ۱۸ میشدم واین ماه هنو نشدم

یعنی ۴۱ روز تاخیر دارم

منم گفت یه تومن دوقلو دارم
گفت ۲ تومن ...بعد میگم گرونه
واای پیش شما چقد گرونه
من ده روز دیگه آنومالی دارم انشالله بازم هزینه....
برا دوتا بارداری های قبلیم ن انتی رفتم ن آنومالی ولی اینبار تلافی شد

سنو آنتی برای چی هست؟

هع 🤣من ازمایش سلامت جنین دادم سه میلیون و پونصد 😖

آره گرونه من 2700 دادم فرداش برای آزمایشم باز2تمن دادم.کلا گرونه هزینه‌ای غربالگری ان تی بیمه قبول نمیکنه آزاد هست

برای بچه قبلیمم انجام ندادم

من سنو ان تی رو انجام ندادم

چقدر دادی مگه

بیمه تکمیلی باشی رایگانه

میشه بگین عدد ۴۱ یعنی چی دیروز ۴۰ بود و هر چند روز تغییرمیکنه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میکائیلم 💙🥹 مامان میکائیلم 💙🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ضحی ☀️ مامان ضحی ☀️ ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری