۳ پاسخ

قند سه ماهه هستش a1c.یعنی میانگین قندخون توی سه ماه اخیر.میانگینت خوبه ولی ۱۲۳ بالایی باید زیر صد باشی

بر اساس a1c تفسیر میشود

میانگین قند خون هست

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری